FANDOM

Robin 

Robinek.jpg
Wydawnictwo DC comics
Pierwszy Występ Detective Comics vol. 1 nr 38 (Kwiecień 1940)

Twórca Postaci

Bill Finger

Bob Kane

Jerry Robinson 

Prawdziwa tożsamoszcz  Richard  "Dick" Jonh Grayson
Narodowść Anerykańska
Teren działania  Gotham City, Blüdhaven
Rodzina

John Grayson (Ojciec)

Mary Grayson (Matka)

Bruce Wayne (Ojciec adopcyjny),

Przynależność

Rodzina Batmana

Młodzi Tytani

Liga Sprawiedliwych

Specjalność

Były cyrkowiec, policjant

Moce i umiejętności 

Szczyt ludzkich Mozliwości 

umiejętności atletyczne

• ekspert w walce wręcz i akrobatyce • znajomość taktyki• korzystanie z wysoce zaawansowanych gadżetów  

Robin ( Dick Grayson ) Założyciel " Młodzi Tytani . Dick Grayson był 1 pomocnikiem batmana pod nazwą Robin

HistoriaEdytuj

Postać po raz pierwszy wprowadzono w Detective Comics # 38 (1940) przez twórców Batmana Bill Finger i Bob Kane . . DC Comics pomyślał równieżnastoletni superbohater byłoby odwołać się do młodych czytelników , jestskutecznym substytutem publiczność . Nazwa " Robin , The Boy Wonder " i średniowieczny wygląd oryginalnego stroju są inspirowane przez legendarnego bohatera, Robin Hooda , a także czerwonym piersiach American Robin , która analogie " skrzydlaty " motyw Batmana . Dick Grayson urodził się w pierwszy dzień wiosny , syn Jana i Marii Grayson, młoda para akrobatów powietrznych  

Grayson.jpg

, Dick jestakrobatą cyrkowym , i , wraz z rodzicami , jednym z występów  " Latających Graysonowie " . Podczas przygotowań do spektaklu , Dick podsłuchuje dwóch gangsterów próbujących wyłudzić haracz od właściciela cyrku . Właściciel odmawia , więc gangsterzy sabotować przewody trapez z kwasem . Podczas kolejnego wykonania ,trapez , z którego rodzice Dicka zamachu zaskoczy , wysyłając ich na śmierć . Zanim będzie mógł pójść na policję , Batman pojawia się do niego i ostrzega go , że dwaj gangsterzy pracują  dla Tony'ego Zucco , bardzo potężnego szefa mafii , i że ujawniając swoją wiedzę może doprowadzić do jego śmierci . Gdy Batman opowiada morderstwa swoich rodziców , Dick prosi , by stać się jego pomocnikiem . Po intensywnym treningu , Dick staje się Robinem . Zaczynają niszczyć hazardowych rozbójnicze rakiety ZUCCO za . Następnie z powodzeniem przynęty na rozwścieczyło ZUCCO do wizyty na placu budowy , gdzie uchwyczyli  go .

Pochodzenie Robin ma tematyczną połączenie Batman że zarówno zobaczył śmiercz  swoich rodziców zabitych przez kryminalistów , tworząc chęć do walki element przestępczy . Bruce widzi szansę kierować gniew i wściekłość , że Dick czuje się w taki sposób, że on sam nie może , tworząc więź ojciec / syn i zrozumienia między nimi. Przez cały 1940 i 1950 , DC Comics Batman i Robin przedstawiane jako zespół , uznając im "Dynamic Duo" , rzadko publikując historię Batman bez jego pomocnika ; opowieści w całości poświęcony Robin pojawił się w Star- Spangled Comics od 1947 przez 1952 .

jako robin Edytuj

Richard "Dick" Grayson - Pierwszego Robin, ktory jako trzynastoletni akrobata, został zaadoptowany przez Bruce'a Wayne'a po Śmierci Jégo rodziców na arenie cyrkowej. W kilka miesiecy pozniej zadebiutował jako Robin u boku alter ego swojego opiekuna, tworząc Razem z. nim Dynamiczny Duet . Kiedy dorósł, poszedł na Studia i ostatecznie porzucił calkiem roli Robina. Rozpoczął działalność na własna Reke JAKO Nightwing w miescie Blüdhaven (Na co dzień  pracował tam jako policjant), pozniej działal także w Nowym Jorku. Byl członkiem The New Titans. Po smierci Bruce'a (. Finał Kryzys vol. 1 nr 6 ) został nowym Batmanem ( Batman :. Bitwa o osłona vol. 1 # 1-3 ). Kiedy Bruce Wayne został wskrzeszony, powrócił temat tożsamości Nightwinga (Nightwing Cz. 3 nr 1 .

NightwingEdytuj

Rrpbom jako nigtwng.jpg

jako nigtwing

Dick Grayson OD 11 Roku Życia Był związany z superbohaterami. Aby wlasnie na Był pierwszym Nightwingiem (ziemskim). Jako Robin byl zależny od Batmana, piwie gdy poszedł na Studia stał się  Nightwingiem. Wyprowadził sie by  zrobić Bludhaven (Jégo pierwszego terytorium). Czasem współpracował jeszcze z Batmanem, bo Nadal należał do Bat-Rodziny. Kiedy w Nowym Jorku pojawił sie Jason Tod, ktory zaproponował Dickowi współpracę (ktory przeniósł sie do Nowego Jorku) pojawiła sie jedna z najtrudniejszych, samodzielnych misji Graysona: uratowanie Toda  z rąk Nieznanego gangstera.

BatmanEdytuj

Grayson dwa razy pełnił rolę zastępcy Bruce'a Wayne'a jako Batman. Pierwszy raz (historia Batman: Knightfall), kiedy złoczyńca Bane złamał Batmanowi kręgosłup. Wówczas Bruce nie chcąc początkowo zostawiać miasta pod opieką bardziej nieobliczalnego Jeana Paula Valleya, wezwał Dicka, by ten na jakiś czas został Batmanem (historia Batman: Prodigal). Ponownie założył kostium swojego mentora po jego śmierci (Final Crisis vol. 1 #6) i został nowym Batmanem (Batman: Battle for the Cowl vol. 1 #1-3). Kiedy Bruce Wayne został wskrzeszony, powrócił do tożsamości Nightwinga (Nightwing Vol. 3 #1).

Młodzi tytani  serialEdytuj

Robin : przywódca Młodych Tytanów. Jest naturalnym liderem i prowadzi zespół dobrze. Ma też potajemnie podkochuje się w gwiazdka (co jest oczywiste dla każdego, w tym czarnych charakterów) od dnia, w którym spotkał się wreszcie po 5 długich sezonach w końcu przyznał swoje prawdziwe romantyczne uczucia do Gwiazdka na końcu filmu Młodzi tytani : Trouble w Tokio i wreszcie stali się oficjalną parą. W szóstym sezonie wyjawnił imię Dick i zadebiutował jako on. W siódmej serii zrozumiał że Szybki to Roy Harper - kolega ze szkoły.

Młodzi tytani AkcjaEdytuj

Robin Teen Titans Go!.png

Robin jest nieco dobrym  przywódca Młodych Tytanów . On wykazuje oznaki niestabilności psychicznej i ma kompleks niższości ze względu na fakt, że jest jedynym członkiem zespołu, który nie ma specjalnych zdolności.  On jest po uszy zakochany w Gwiazdka. On jednak jest zbyt nerwowy, aby przyznać się do sympatii.

CiekawostkiEdytuj

Kocha się w Gwiazdka

Jest 1 Nightwingiem

WyglądEdytuj

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki